Tuesday 6 July 2010

大袋由加利。

很想買袋,真的很想買袋,遇著想買東西又苦無心水物品可以令我鬆鬆慳囊動動銀根的話,我就很想買袋來一搔心頭勁癢。

據某團體調查所得,坊間很多同道中人遇著類近情況都會選擇買鞋作避風港之用,我自己也是一名愛鞋士,買鞋頂癮大法自然甚合自己脾胃,但礙於本人愛將鞋履停泊於房間通道,鞋買得太多,就會做成阻街,街阻得太劇,就會大量囤積於細小房間造成通道進一步狹窄,一個唔好彩撞正消防人員登門造訪突擊巡查,房間勢必因通道不符合消防安全條例而慘遭票控,那就真的怒破慳囊了,所以買鞋的事,個人認為還是慎重一點比較妥當。

可能有人會質疑本人宣稱愛鞋士,卻著來著去都是那一兩對爛鬼波鞋有吹水唔抹嘴之嫌,其實箇中道理就好像愛牛士年中買了一千幾百條牛仔褲,但著來著去始終都是那條易於配襯千年唔洗的梅爛臭化牛一樣,又或與無聊閒人到超巿執了數款六包裝新品牌即食麵回家,但到頭來卻因為好日唔食一次而缺乏冒險精神,導致煮親都係食開的出前一丁麻油麵差不多,買跟用基本上是沒甚麼關係和抵觸的。

本人人橫身寬巧妙地避用個胖字,不知怎的總覺得牛高馬大一定要衣衫夠厚、手執大袋出街才顯得豪邁有型,但豪歸豪、型歸型,自己又唔係Notebook PSP 隨時跟身的都巿人,亦唔係打開八寶袋iPad iPhone 共冶一爐的科技俠,更唔係背揹三支長鏡頭六枝不同長度伸縮腳架的龍族狙擊手,不過是輕攜一枚銀包一舊傻瓜機連兩包7Days 的凡人,負載總重量加埋都不及手挽袋重量一半,如此妹仔大過主人婆,試問帶咁大個袋出街幹鳥?

當然,有心的話總可以袋件風褸扮寒底裝裝假狗,但,現時室外氣溫百九幾度喎老友,我呢類大汗人,帶件浴袍索汗就差不多。

講到尾,原來連大袋都買不了,我不依~我不依~

嗚,沒法子,只好將視線轉向岡本出品的薄質小袋身上,遇著派對狂歡,用來吹波波當氣球,都總算實用啦。

4 comments:

仕仔 said...

哈哈, 又來返呢類標題, 我鍾意 !

Maggie said...

9:35am講袋=.="

車厘公主 said...

只好將視線轉向岡本出品的薄質小袋身上-->大佬...用途差好遠wor....

袁健健 said...

明明Email 有三個評論,
但入到黎得返一個,
真怪。

仕仔:
呢類標題可遇不可求呀,
一見有機會又岩音即用啦~