Tuesday 3 February 2009

三娘教子賀牛年。

若然新一年能夠分到一千點桃花點數的話,單單年初三的《普天同慶.三娘教子賀牛年》活動,就足以耗去四百點桃花指數了。

是次出場陣容可謂異常強大,局聚搞得成,原老級的兩位自然少不了,包括過往不斷鞭策大家促成活動的陳小姐,另外還有是次大膽借出場地、堪稱Blog 界女神的素顏,夢幻般的陣容,其實經已夠料在灣仔188 舉行一場半場握手簽名會,但在這強勁陣容下還再有事前素未謀面、惹人可愛的PY 小姐加盟,在扣除四百桃花點的前提下,「嘟」一聲,又再額外多扣一百點。

單單當晚自己能夠成為座上客,已經足已用光我未來三年的幸運了。

雖則渾名為拜年,實名為飯局,但既然叫得拜年,都總要買番一份半份禮去拜一拜才是做人的正確態度。有看過素顏Blog 的都知道,這種飯聚,其實係頗有機會被其打造成文章的,雖云僅提大綱,但作客的送甚麼禮,一磷半毛都總會有所提及,假若只到華潤入手一盒麥麗素作禮的話,遇岩主場人心情欠佳,恐怕會在其人流甚多的部落格出現:

「多謝袁生用Full Gear 華潤膠袋花紙包住的偽麥提莎.麥麗素。」

絕對咩架都掉清。當然,心情靚體貼的日子或會為掩飾不滿情感對禮物隻字不提,但成篇文章份份都講係對你果份視而不寫,午夜夢迴,自己知自己事。

仗住路近,原打算到九龍城買近期熱賣的謝寧曲奇的,但走到門前見門口貼著白紙,難道潮流興白色賀年對聯?望一望,「曲奇訂到年初九」,有詩意,但有看沒有懂,一頭問話符號走入店。

「你地年初九打後休息?」

「唔係,呀,而家要年初十一先有得拎呀。」

我望望掛牆月曆,是日為年廿六,一盒曲奇,竟然要提早十餘日訂貨,差點沒以為自己正在謝寧曲奇店訂結緍酒席。如意算盤打唔響,原打算以酒代禮的,但自己早早買了桃酒眾樂,始終又唔係品酒商人,無啦啦抬幾枝酒上去人家香閨幹甚麼?二來酒有濃烈拜見外父意味,感覺很提親,輾輾轉轉,就決定到九龍城廣場買敍利亞曲奇作罷。

是晚提為海鮮,但礙於新正頭效應,金凱鮮庭訂的兩隻蟹打開天靈蓋竟然一點羔都沒有,若然這個天靈蓋出現在九龍城泰國菜館的咖喱蟹,又會惹來一連串菠蘿炒飯式的翻用疑雲;托賴另外兩打翡翠螺質素良好,才挽回一點分數,個人認為,今趟只屬蟹柳.翡螺局,海鮮局的話,一定要擇日重賽,拆佢一個他媽的痛快。

席間開了兩枝很岩我呢類人喝的白酒、杰到汁一樣的桃酒,還有一枝紅酒,酒量較淺的素顏喝得雙眼迷糊,能夠見到迷糊狀態的素顏,又扣了五十桃花點;大家喝著聊著看著《求戀期》,轉眼間素顏就倒睡疏化,能夠目睹酣睡的素顏,桃花點數又減少一百。

趁著素顏睡著、PY 小姐割大富翁禾青早退、陳小姐又怕貓縮來縮去,成屋女流之輩,我呢種人當然即時乘人之危,去逗玩積積仔。我其實很愛貓的,過往甚至曾經錄得餵飼流浪貓紀錄,所以當見積積呆呆悶著,就左右輕力刮佢兩巴、用占基利《大話王》式魔爪固著他的小貓頭、捉著積積玩「抱.抱.高!」,見積積怕我怕米貴,又餵番兩小塊薄餅薯片作誘餌,吃了,又玩過,積積玩得開心,可憐我被抓得滿手爪痕,很不過癮。

飲飲食食傾傾計,轉眼間又半夜,送陳小姐回家耗了五十桃花點,開開心心,帶著醉意的決定,坐尾班地鐵回家去。

第朝起身猛然醒起沒幫屋主清理案發現場,特此抱個歉兼再致謝,又謝陳小姐拎到一手都係燒野食一樣,再謝PY 小姐客串演出海鮮速遞員。

甫開年就消耗掉七百桃花點及三年份量幸運,但用得開心用得抵。

6 comments:

素顏天使 said...
This comment has been removed by the author.
素顏天使 said...

玩野呀, 我笑到停唔到呀!!!

喂多謝比面無爆我差勁睡相喎, 但係頂丫我想試呀謝寧曲奇好耐啦! 買定鹿鳴春飯局巴打分享, 唔該晒!!!!

代林積向你對玉手 say 個 sorry, 叫你咪比o的人食o既薯片佢食o架啦, 食到佢狂性大發變o左做人類啦!!

袁健健 said...

素顏:謝寧曲奇...間野予人感覺好怪,好似入左人屋企買野咁,很吊詭。

我終極目標係餵到佢生滋,
等你個Blog 多d野寫。

Cherry said...

明明果晚我都在場架wor...
點解成件事俾你寫克之後會好笑左10倍架??

你快d去買謝寧曲奇啦...我都想食...

都唔知係咪你上次攪到林積積癲左,琴晚佢勁恰我lor...我俾佢玩反轉頭呀~陰公...明明第一次上去果時唔係咁架

Anonymous said...

笑死左...我反而想食麥麗素wor,係咪真係買到先?

素顏天使 said...

我反而想食麥麗素wor x 2